loading...
طراحي بنر رایگان حرفه اي

S + E

tak-ava بازدید : 355 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

س

سلام

مدتی هست یک نفر در حال گمراه کردن کاربران هست و هر چقدر سعی کردم معرفیش نکنم نشد که نشد. این کاربر ehsan123 هست که با ارسال پیام به کاربران من قصد گمراهیشون رو داره.

اگر این فرد بهشما پیام داد مواظب باشید که قصد کلاه برداری داره.

سوال بزرگ ما از او اینه که چند سایت بزرگ یا اصلا کوچیک در سرور هاش داره؟


حتما شما هم کاربری در انجمن دیدید که به شما گفته پینگ شیراز وب هاست خوب نیست و پینگ هاست من خوب هست.

حتما شما هم میدونی پینگ با سرعت بارگزاری سایت خیلی فرق داره.

چرا پینگ در بعضی از کشور ها بسته هست یا به عبارتی موقع پینگ گرفتن Fail میاد.


خیلی هاتون جوابش رو میدونید اما مشروحا توضیحاتی میدم.

اگر دقت کنید در کشور ها معروف( فرانسه،آلمان،ایران،هلند،آمریکا) پینگ به
سرور باز هست. ولی در دیگر کشور ها به دلیل حملات دی داس و... بسته شده.باز هم عرض میکنم host-tracker.com یک سایت چک کننده پینگ هست و به سرعت هاست و... هیچ ربطی ندارد.

با هم سوال بزرگ ما پا برجاست امیدوارم به جوابش برسیم.


 

ا

اولا:
اینکه از مدیر انجمن اسکینک هم به عنوان یک شخصی که خودش رو یک شخص سن بالا معرفی میکنه و هم مدیر انجمن هستی این انتظار رو ندارم که اینقدر بی انصاف باشید.
من اگه به کسی گفتم شیراز وب هاست بده خوب بیاد بگه که اقا شما به من گفتید!!! بگه بله شما فلان وقت گفتید این شیراز وب هاست بده!!
یا خود شما که میای پنل من عکس بگیر. من نمیدونم کی و کجا درباره شیراز وب هاست حرف زدم
هم سیدی؛ هم سن بالا ؛ هم محرم و صفر و هم مسلمونیم و هم انسانیم. این حرفها خوب نیست که چون من مثل بقیه حال و حوصله و وقت اینو ندارم که بخوام چاپلوسی کنم شما به این راحتی زبون به دروغ و تهمت باز کنید.

من برای شما کلی مشتری و... راهنمایی کردم اونموقع شما دارید این حرفو میزنید؟؟بخدا من اندازه موهای سر شما راه و روش ارزیابی هاست بلدم شما کیلید کردی به پینگش؟؟؟ فقط بخاطر اینه که بچه ها اینجا اکثرا هاست میفروشن ناراحت نشن.
بچه هایی که ازم هاست خریدن میدونن خودشون.
تشریف ببرید انجمنای بزرگ خودتون مطلع میشید.

و کاربرای دیگه
عزیزم شما از کجا منو میشناسید که این همه قاطع حمایت میکنید از حرفای مدیر انجمن؟؟ درسته من با بعضی از افراد مثل اقا میثم شاید اختلاف نظر داشته باشم؛ اما باهاش دشمن نیستم و دلیلی به بد بودنش نیست! ایشون یه نظر دارن من هم یه نظر؛
یه نگاه به تاریخ عضویت من بندازید؛ اونموقع که من با همسرم میومدم اسکینک هیچکدوم از این کاربرایی فعلی نبودن. هییییییییچکدوم
شاید بعضیا با من اخلاف نظر داشته باشن؛ مثل مدیر انجمن؛ اما تشکر کردن شما از استارتر به این معنیه که تمام صحبت هاشون درسته و درباره من درست قضاوت کردن! حالا چون شما بدلیل مدیر بودنت محبوبی؛ که دلیل نمیشه
منم تو انجمن خودم خیلی محبوبم

موضوع دوم: اینکه چرا بازم بی انصافی میکنی!! من بارها و بارها اعلام کردم که من از اینترنت برخلاف شما حتی 1 ریال هم درامد ندارم.
شما میگی چند تا مشتری داریدیگه؟؟ منم میگم شما کلا چقدر درامد داری؟؟؟ من فیش حقوقی ماه گذشتمو بذارم اینجا؛ باور کن خودت خیلی خوب منو درک میکنی که من به 2 هزار تومن درامد فروش هاستینگ و فروش تبلیغات احتیاجی ندارم عزیزم!
من رتبه 700 کنکور شدم؛ بورسیه هستم؛ ماهیانه بدون کار کردن در بیمارستان و هلال احمر یک و دویست پایه حقوقمه (دقت کنید دانشجو هستم و هنوز کار نمیکنم)
کار کردنم برکنار...

من سایت بزرگ کم نداشتم
دارالشیعه ؛ عشق دونی؛ تیک تاک
وقتی دارالشیعه چند هزار آیپی داشت من 1 تبلیغ به نیت درامد نذاشتم داخلش
من اصلا نیازی به این کارا ندارم که بخوام با بدگویی شما یا کس دیگه ای رو ناراحت بکنم و به اصطلاح مشتری دزدی بکنم!!!

من خودم هم قبلا اعلام کردم که مشتری ندارم. اینکه عیب نیست!
شما یه سایت بزرگ داری، بچه ها بهت اعتماد دارن و ازت هاست میخرن حالا من سایت بزرگ ندارم و کسی ازم نمیخره. اینکه شما مشتری هات بالاست که دلیلی نمیشه من ادم بدیم و شما کار درست!
شما هم میگی من مشتری ندارم و مهم نیستم و هم اینقدر تاپیکای منو جدی میگیری و حتی میای تو پنل من!
حرفاتون متناقضه.

موضوع اخر:
من اگه بخوام ثابت کنم که این تاپیک شماکاملا بیمنطق و بخاطر از دستت ندادن مشتری هاتونه برام کار سختی نیست.
شما این موضوع رو میتونستی تو خصوصی اعلام بکنید نه اینکه خیلی راحت علنی بشه.
اما جذب مشتری جناب مدیر به این قیمت ارزش نداره.
من اون تاپیکو چند ماهه زدم شما اگه خیلی کار درست بودی حذفش نمیکردی یا میومدی بحث میکردیم. نه اینکه حذفش بکنی و بعد بیای بگی من کلاهبردارم و بری کلا سرچ کنی , تا بتونی یک بهانه خیلی بچگانه بیاری که چون حمله میکنن پس پینگ نداریم!
تمام دغدغه شما اینه که من اینجا درباره شما حرف نزنم؛ خوب اینکه مرگ نیست.من بیشتر از هزار بار اعلام کردم که شیراز وبهاست خوبه.
از همین بچه ها چند نفرشون به توصیه من از شما هاست خریدن؛
همون بچه هایی که از من هاست خریدن خودشون میدونن من چقدر این سایت و اون سایت رو بهشون معرفی کردم. مثلا هاست دانلود برو از مصطفی بگیر واست ارزونتر میفته؛ چت روم از سید بگیر؛ چون واسه من گرونه و برات نمیصرفه؛ قیمت دامنه مصطفی رو من چند بار معرفی کردم در حالی که من خودم دامین ثبت میکنم!

اقا منم دلم میخواد پولدار بشم و کلی مشتری داشته باشم و براش هم تلاش میکنم اما نه به هر قیمتی

بچه ها درسته اینجا اینترنته و کسی با کسی رودررو نمیشه ؛ اما به هر حال انصاف و وجدان داریم. با هر مذهب و آیینی که باشیم لاااقل فطرت داریم.
من خودمم نمیدونم که به کی پیام دادم و کی از هاست ایشون بد تعریف کردم و کلاه کیو برداشتمغ که بقیه حمایت میکنن و به این راحتی میگن کلاهبردار!
خدا خیرتون بده

س



من مثلت و الاف نیستم که به خاطر یه برچسب که ازت گرفتتم کاملا موضع عوض کنی و اینطوری رفتار کنی.

چرا اون موقع که برچسب میخواستم خوب بودم؟ البته گزری حوابت رو دادم وگرنه وقت من با ارزش تر این حرفاست.
==========================================================

احسان خان یعنی من بیام اسم مشتری هام رو اینجا بگم؟

اون چند نفر به من اعتماد کردند و نمیتونم اسمشون رو بیارم

اما خودت میشناسیشون چون بهشون گفتی.


=======================================

حالا بریم سربحثمون.

اصلا کاری به درآمد و .. ندارم راستم میگی درامد رو نمیشه با هر چیزی بدست اورم اما من که ماهانه 1 میلیون از اسکینک دارم نیازی به درآمد بیشتر ندارم چون مجردم
هیچ کسی نیست بگه یه ادم مجرد 1 میلیون کمش هست.
مهندسی برق قدرت و پروزه های برق رسانی پیش کش
اون پروزه ای که فقط با دست مهندس هایی که برای من کار میکنند بماند.... اصلا این ها رو فراموش کن.


اما درمورد پینگ

برو یه مقدار درمورد امینت هاستینگ وکشور هایی که ddos میکنند تحقیق کن فردا شب بعد با هم بحث میکنیم.
===============
آخرین حرف:
من این تاپیک رو نزدم برای اینکه به خودم سودی برسه من نزدیک 200 هاست ارائه دادم.

من ایت تاپیک رو زدم که نتونی کلاه برداری کنی.

هاست پینگ نیست

تو از سرعت و امکانات هاست بگو
تو از هارد و رم و cpu بگو


ا

ودتم خوب میدونی که این تاپیک از سر خصومت شخصیه
درباره درامدت و ... هم داری اغراق میکنی.
+++++++
مغلطه نکن. بگو کی گفته
ای خودت میدونی و از این حرفا نداریم. من میدونم بقیه که نمیدونن.بذار بقیه هم بدونن. شما تاپیک زدی که بقیه هم بدونن دیگه.
اول شما اون کلاهبرداریتو درست کن، شما که هنوز نمیدونی هاست من چیه و از مشتریام خبر نداری چرا میگی کلاهبردار؟ کی اومد بهت گفت من کلاهبرداری کردم؟ که حالا میخوای دیگه نذاری من کلاه بردارم؟
از کی پرسیدی چی پرسیدی؟
شکایت باید با دلیل باشه تا مجرم از خودش دفاع کنه در غیر اینصورت شکایت که دیگه شکایت نیست!
مدرک بذار
+++++++++

خدا پدرمادرتو بیامرزه من چند ماهه تو این انجمن بحث پینگو کشیدم وسط اگه خیلی شما اطلاعات داشتی چرا بعد از اینکه تاپیک اصلی بسته شد و بعد از چند ماه داری ادعای تجربتو نشون میدی؟ پس اونموقع کجا بودی که نذاری کلاهبرداری کنم؟
من نگفتم هاست فقط پینگه. تو اون تاپیکی که زحمت کشیدی و حذفش کردی هم ذکر شده بود.
شما فکر میکنی فقط پینگه که اینقدر حساسیت نشون دادی! و کیلید کردی رو من.
اول این موضوع کلاهبرداری من رو درست و روشن کن؛ بعد درباره پینگ حرف میزنیم بعد درباره رم و سی پی یو من حرف میزنیم.
اینطوری نمیشه که شما بحث قبلیو ول کنی و وقتی جواب میدم شما به روی خودت نیاری و بحث جدید باز کنی.
اول کلاهبرداری من
بعد پینگ
بعد هر چی که شما گفتی
منتظرم


سخودتم خوب میدونی که این تاپیک از سر خصومت شخصیه
درباره درامدت و ... هم داری اغراق میکنی. من چندین و چند بار لیست درامد سایت رو منتشر کردم و هیچ گونه بحثی در این زمینه وجود ندارد. 100 بار هم درخواست بشه باز هم میتونم از پنل عکس بگیرم و بذارم.
+++++++
مغلطه نکن. بگو کی گفته
ای خودت میدونی و از این حرفا نداریم. من میدونم بقیه که نمیدونن.بذار بقیه هم بدونن. شما تاپیک زدی که بقیه هم بدونن دیگه.
اول شما اون کلاهبرداریتو درست کن، شما که هنوز نمیدونی هاست من چیه و از مشتریام خبر نداری چرا میگی کلاهبردار؟ کی اومد بهت گفت من کلاهبرداری کردم؟ که حالا میخوای دیگه نذاری من کلاه بردارم؟
از کی پرسیدی چی پرسیدی؟
شکایت باید با دلیل باشه تا مجرم از خودش دفاع کنه در غیر اینصورت شکایت که دیگه شکایت نیست!
مدرک بذار
تا الان 4 نفر به من پیام فرستادن که ما میخواهیم از شما هاست بگیریم اما احسان گفته پینک هاست شیراز وب هاست خوب نیست و پینگ هاست من خوبه. دلیلی نداره کسی که اعتماد کرده به من و اسم شما رو اورده من معرفی کنم. دادگاه نیست که قرار بر ارائه مدارک باشه و اینجا به عنوان یک فضای مجازی هیچ امنیتی از نظر مطرح کردن نام ها ندارد. دادگاه بود حتما معرفی میکردم

+++++++++

خدا پدرمادرتو بیامرزه من چند ماهه تو این انجمن بحث پینگو کشیدم وسط اگه خیلی شما اطلاعات داشتی چرا بعد از اینکه تاپیک اصلی بسته شد و بعد از چند ماه داری ادعای تجربتو نشون میدی؟ پس اونموقع کجا بودی که نذاری کلاهبرداری کنم؟
من نگفتم هاست فقط پینگه. تو اون تاپیکی که زحمت کشیدی و حذفش کردی هم ذکر شده بود.
شما فکر میکنی فقط پینگه که اینقدر حساسیت نشون دادی! و کیلید کردی رو من.
اول این موضوع کلاهبرداری من رو درست و روشن کن؛ بعد درباره پینگ حرف میزنیم بعد درباره رم و سی پی یو من حرف میزنیم.
اینطوری نمیشه که شما بحث قبلیو ول کنی و وقتی جواب میدم شما به روی خودت نیاری و بحث جدید باز کنی.
اول کلاهبرداری من
بعد پینگ
بعد هر چی که شما گفتی
منتظرم

با هم بحث میکنیم.

چرا یکی یکی بحث کنیم.

بحث کلاه برداری جایی قوت گرفت که من دیدم داری کاربران رو گمراه میکنی.
شما د اری بهشون میگی که هاست های شیراز وب هاست پینگ ندارند
اخه شما درمورد رم و سی پی یو و.. حرفی نزدی فقط بحث پینگ بود.

تاپیکی که میگی من داخل بحث نشدم چون با کسی صحبت میکردی که نیازی نبود وارد بحث بشم خودش استاد هاست و سرور بود.


اببین تو به من گفتی کلاهبردار دیگه؟؟
گفتی برعلیه شما من بد گفتم و نذاشتم که کاربران از شما هاست بخرن دیگه؟
لطف کن اینو ثابت کن اول. حاشیه هم نرو

به فرض هم این دروغ بزرگ شما؛ حقیقت باشه.
شما بجای سرکوب منتقد باید بری مشکلتو درست کنی نه اینکه بیای به من بگی کلاهبردار برادر من.
اگه همه مثل شما باشن تو وب هاستینگ تاک هر روز باید خون و خونریزی باشه دیگه

شما خیلی زرنگ تشریف داری. وقتی تو یه چیزی بمونی سریع میری تو یه بحث دیگه
من تمااااااام چیزایی که گفتیو بهت میگم. اما نه اینطوری
شما الان تو این 3 ارسالیت 10 بار حرف عوض کردی!


موضوع رو نپیچون.
داریم قدم به قدم جلو میریم. منم به تمام سوالات شما جواب میدم بی بروبرگرد.
سوال میپرسم؛ سوال جواب میدم؛ از شما هم همین انتظارو دارم

 

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 1,252
  • بازدید کلی : 40,536